Cand pot sa livrez produsele/serviciile platite de clienti?

Tipareste articol Email catre un prieten
3.67

Livrarea produselor se realizeaza doar in conditiile in care status-ul unei tranzactii in panoul de administrare este "Livrare permisa" de culoare verde.  Orice alt status va fi de culoare rosie si nu permite livrarea produselor/serviciilor.

 

Stari posibile:

 

Livrare permisa! (comanda poate fi onorata) 

In curs de verificare manuala!  (tranzactia se afla intr-un proces de verificare antifrauda)

In verificare suplimentară! (au fost solicitate informatii suplimentare de la client)

Livrare doar in magazin pe baza BI/CI/Card (la ridicarea comenzii din magazin se solicita clientului CI/BI si Card. Cardul este necesar a se verifica, telefonic cu operatorii EuPlatesc, pentru a se confirma daca este cel utilizat la realizarea tranzactie)

Posibila frauda - plata la livrare (tranzactia online va fi anulata)

Livrare INTERZISA!Frauda – plata la livrare (tranzactia online va fi anulata)

Cand pot sa livrez produsele/serviciile platite de clienti?

Livrarea produselor se realizeaza doar in conditiile in care status-ul unei tranzactii in panoul de administrare este "Livrare permisa" de culoare verde.  Orice alt status va fi de culoare rosie si nu permite livrarea produselor/serviciilor.

 

Stari posibile:

 

Livrare permisa! (comanda poate fi onorata) 

In curs de verificare manuala!  (tranzactia se afla intr-un proces de verificare antifrauda)

In verificare suplimentară! (au fost solicitate informatii suplimentare de la client)

Livrare doar in magazin pe baza BI/CI/Card (la ridicarea comenzii din magazin se solicita clientului CI/BI si Card. Cardul este necesar a se verifica, telefonic cu operatorii EuPlatesc, pentru a se confirma daca este cel utilizat la realizarea tranzactie)

Posibila frauda - plata la livrare (tranzactia online va fi anulata)

Livrare INTERZISA!Frauda – plata la livrare (tranzactia online va fi anulata)